搜索
写经验 领红包

《你讲你爱我》歌词是什么

《你讲你爱我》是Twins演唱的歌曲,收录于2003年发行的专辑《进化论》中。下面一起来了解一下《你讲你爱我》歌词是什么。

《你讲你爱我》歌词是什么
《你讲你爱我》歌词是什么

1、歌词:你讲丫,你讲丫,你讲你爱我,讲我知你爱我,话佢听你爱我,等佢知道佢错,我知你爱我,讲我知你爱我,话佢听你爱我,当佢面抱下我,其实你爱我,唔系点解会约我,唔系你又驶乜礼拜六,度黎度去决定留俾我,其实你爱我,唔系点解会tum我,唔系你又驶乜亲佢病,行入厨房偷偷打俾我,亲住人齐同佢六面二口热辣辣计清楚,你地完全唔夹,随时会甩拖,你讲丫,你讲丫,你讲你爱我,讲我知你爱我,话佢听你爱我,等佢知道佢错,我知你爱我,讲我知你爱我,话佢听你爱我,当佢面抱下我其实你爱我,唔系点解会嗌我,前日约定家中哂面,仲唔系你亲羊年娶我,其实你爱我,唔系点解会叫我,陪住你订婚纱买钻石,连叠洋楼都想写俾我,亲住人齐同佢六面二口热辣辣计清楚,你地完全唔夹;

2、随时会甩拖,你讲丫,你讲丫,你讲你爱我,讲我知你爱我,话佢听你爱我,等佢知道佢错,我知你爱我,讲我知你爱我,话佢听你爱我,当佢面抱下我承认你爱我人地差d喊,喇啵,人地咁易伤心,咁脆弱,受唔住你有日离开我,其实你爱我,人类之中最爱我,无谓今晚娶左佢两日,然后离婚卒之,搵番我,亲住人齐同佢六面二口热辣辣计清楚,你地完全唔夹,随时会甩拖,你讲丫,你讲丫,你讲你讲你爱我,讲我知你爱我,话佢听你爱我,等佢知道佢错,我知你爱我,讲我知你爱我,话佢听你爱我,当佢面抱下我,你钟意见我,心里只会有我,任你拣我两个,都会飞佢要我,我知你爱我,讲我知你爱我,话佢听你爱我,赶佢扯,锡哂我。

以上就是给各位带来的关于《你讲你爱我》歌词是什么的全部内容了。